Prejsť na navigáciu
Všeobecné obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY (VOP)
I. Vymedzenie pojmov
- Prevádzkovateľom internetovej stránky (e-shopu) www.modnedeticky.sk je:
Ing. Denisa Michelík Pachinger - MKTG, Poľná 2628/6, 900 28 Ivanka pri Dunaji
IČO: 50706811; DIČ: 1071469168; IČ DPH: SK1071469168
Zapísaný v živnostenskom registri Okresného úradu Senec, číslo živnostenského registra: 110 – 254360.
2. Predávajúcim je - Ing. Denisa Michelík Pachinger - MKTG
Poľná 2628/6, 900 28 Ivanka pri Dunaji
3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných v e-shope je - Ing. Denisa Michelík Pachinger - MKTG
Poľná 2628/6, 900 28 Ivanka pri Dunaji
- Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku.
- Pre účely Zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania. Pre účely Zákona č. 102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.
- E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie tovarov alebo služieb.
- Tovarom alebo službou sú všetky produkty zverejnené na stránkach e-shopu.
- Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára.
- Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie ako aj telefonickej komunikácie.
II. Cena
1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné, vrátane DPH. Predávajúci je platcom DPH.
2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
III. Objednávka
1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva preňho záväznou.
3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je odoslanie tovaru.
4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky e-shopom.
5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.
IV. Dodacie podmienky a spôsob doručenia tovaru
1. Tovar, ktorý je ihneď k odberu, posielame najneskôr do 24 hodín od prijatia objednávky. Ak ste si vybrali platbu vopred, tovar zasielame až po pripísaní sumy na účet. V prípade, že objednaný tovar nebude možné zaslať podľa vyššie uvedenej dodacej lehoty, oznámime Vám predpokladaný termín dodania a vyžiadame si Vaše odsúhlasenie.
- Objednaný tovar bude zasielaný a dopravovaný prostredníctvom:
- Slovenskej Pošty – zadarmo vrátane balného
- kuriéra Slovenskej Pošty (Expres Kuriér) – 6,60 € vrátane balného
- kuriéra DPD – 6,90 € vrátane balného
Ak je cena objednávky vyššia ako 100 € vrátane, doprava je zadarmo pri všetkých uvedených spôsoboch dopravy.
- Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo služieb ako aj cien za tieto služby.
Tovar sa stáva vlastníctvom kupujúceho po zaplatení kúpnej sumy v plnej výške. Predávajúci dodá kupujúcemu spolu s tovarom daňový doklad (faktúru), ktorý slúži zároveň ako záručný list.
V. Preberanie tovaru
- Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.
- Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bezodkladne kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.
- Ak z akéhokoľvek dôvodu nemôžete zásielku prebrať, poprosíme Vás kontaktovať nás e-mailom alebo telefonicky a oznámiť nám túto skutočnosť, pretože Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu ešte neprešlo na spotrebiteľa.
- Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.
- Tovar nie je možné prevziať osobným odberom, elektronický obchod www.modnedeticky.sk nedisponuje kamennou predajňou.
VI. Platobné podmienky
1. Všetky ceny uvedené na stránke internetového obchodu www.modnedeticky.sk sú konečné
a sú platné v čase objednania tovaru. V cenách nie sú zahrnuté náklady na dopravu.
2. Spotrebiteľ môže uhradiť platbu:
Prevodom/vkladom na účet predávajúceho:
účet vedený v Československá obchodná banka, a.s.
číslo účtu: 4024816360/7500
IBAN: SK34 7500 0000 0040 2481 6360
SWIFT: CEKOSKBX
Online platbou cez platobnú bránu GoPay:
Platba cez GoPay sa riadi samostatnými obchodnými podmienkami uvedenými na stránke platobnej brány - https://www.gopay.com/cs/o-nas.html
Dobierkou:
Platba dobierkou je spoplatnená sumou 2,90 €. Kupujúci zaplatí objednávku pri prevzatí tovaru na pošte alebo u kuriéra. Zaplatiť za objednávku formou dobierky je možné, ak výška objednávky nepresiahne 200 €.
V prípade platby za tovar formou bankového prevodu sa považuje kúpna cena uhradená dňom, keď prišlo k pripísaniu príslušnej čiastky na účet predávajúceho.
VII. Storno kúpnej zmluvy
Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku. Objednávku je možné stornovať výlučne písomnou formou (e-mailom).
VIII. Právo spotrebiteľa vrátiť tovar bez udania dôvodu a poučenia spotrebiteľa
1. Spotrebiteľ má na základe Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ako "Zákon") podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 kalendárnych dní odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy aj pred dodaním tovaru.
2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť, písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu, ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný bezodkladne po oznámení o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou - napr. originálom faktúry, návodom a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1 Zákona). Odporúčame kupujúcim, aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na odstúpenie od zmluvy môže spotrebiteľ využiť nasledovný formulár: Formulár na odstúpenie od zmluvy_2017.doc
3. Tovar nám neposielajte na dobierku , takýto tovar nebude prevzatý.
4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9 ods. 3) Zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne sám.
5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) Zákona č. 102/2014. Z.z.
7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie funkčnosti a vlastností tovaru.
IX. Prehlásenie o ochrane osobných údajov
V súvislosti so spracovávaním osobných údajov, v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady EÚ 2016/679 (GDPR) z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovávaní osobných údajov a voľnom pohybe takýchto údajov, poskytujeme nasledujúce informácie:
1. Kto je prevádzkovateľ
Prevádzkovateľom, ktorý určil účely a prostriedky spracovávania osobných údajov je fyzická osoba – podnikateľ Ing. Denisa Michelík Pachinger - MKTG so sídlom Poľná 2628/6, 900 28 Ivanka pri Dunaji; IČO: 50706811, DIČ: 1071469168, IČ DPH: SK1071469168 zapísaná v živnostenskom registri Okresného úradu Senec, číslo živnostenského registra: 110 - 254360.
Môžete sa na nás obrátiť telefonicky na čísle: +421 948 133 780, písomne na adrese: Poľná 2628/6, 900 28 Ivanka pri Dunaji, alebo e-mailom: info@modnedeticky.sk
2. Rozsah osobných údajov
Minimalizujeme rozsah osobných údajov, ktoré spracovávame, tak aby postačovali na kvalitné splnenie služieb, ktoré od nás očakávate, aby sme splnili zákonné povinnosti, a aby sme chránili naše oprávnené záujmy. Spracovávame osobné údaje našich zákazníkov, ako aj osobné údaje našich potenciálnych zákazníkov, ktorí nám na to dali súhlas.
Spracovávame tieto kategórie osobných údajov:
· Základné údaje: meno a priezvisko, doručovacia adresa, prípadne IČO, ak ide o podnikateľa – fyzickú osobu (živnostníka).
· Kontaktné údaje: e-mail, telefónne číslo, príp. kontaktná adresa.
· Záznamy: e-mailová komunikácia, sms správy, telefonáty, príp. iná komunikácia v elektronickej, alebo písomnej podobe.
· Informácie o platbách a platobných metódach.
3. Účely spracovávania osobných údajov
· Osobné údaje spracovávame predovšetkým pre potrebu uzatvárania kúpnych zmlúv, ktorých predmetom je dodávka nášho tovaru a služieb. Táto činnosť zahŕňa predovšetkým príjem a spracovanie objednávok, vystavovanie faktúr a daňových dokladov, evidenciu platieb, odosielanie tovaru na uvedenú adresu a pod.
· Pre riadne splnenie si všetkých zákonných povinností, spracovávame osobné údaje aj pre účely vedenia účtovníctva, správy registratúry, či vybavovania reklamácií a sťažností. V niektorých prípadoch je potrebné osobné údaje spracovať aj na účely súdnych sporov a mimosúdneho vymáhania pohľadávok.
· Osobné údaje spracovávame aj na účely informovania o našich produktoch a službách v rámci priameho marketingu.
4. Právne základy spracovávania osobných údajov
Osobné údaje spracovávame v súlade so zákonom, iba na základe právnych základov v prípadoch, keď:
· Je spracovávanie osobných údajov nevyhnutné pre splnenie zmluvy (napr. kúpnej zmluvy) a vy ste zmluvnou stranou, alebo ste nás požiadali o vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy (napr. registráciou do e-shopu).
· Alebo je spracovávanie osobných údajov nevyhnutné v rámci nášho oprávneného záujmu, ktorý sledujeme a ním je predovšetkým ponuka a predaj tovaru a služieb našim zákazníkom.
· Alebo ste nám udelili súhlas na jeden alebo viaceré účely. Tie môžu zahŕňať najmä činnosti spojené s ponukou tovaru a služieb alebo spracovávanie s cieľom prispôsobiť ponuku Vašim očakávaniam.
5. Kategórie príjemcov
Osobné údaje môžu byť pri spracovávaní poskytnuté nasledujúcim kategóriám príjemcov:
- Kuriérske a prepravné spoločnosti:
Direct Parcel Distribution SK, s.r.o., so sídlom Technická 7, 821 04 Bratislava, IČO: 35 834 498, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sro, Vložka č.: 263687/B.
Slovenská pošta, a.s., so sídlom Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica, IČO: 36 631 124, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel: Sa, Vložka č.: 803/S.
- Marketingové agentúry a call centrá
- Poskytovatelia IT služieb a telekomunikační operátori
- Advokátske a právne kancelárie
- Znalci a súdni znalci
- Inkasné spoločnosti a exekútori
- Súdy a orgány činné v trestnom konaní
- Účtovné kancelárie, audítori a daňoví poradcovia
6. Doba uchovávania osobných údajov
- V prípade súhlasu dotknutej osoby, budeme osobné údaje spracovávať do doby, kým súhlas neodvolá, najviac však 36 mesiacov od jeho opätovného udelenia.
- V prípade oprávneného záujmu, budeme osobné údaje spracovávať, pokiaľ osoba nebude spracovaniu namietať, po dobu, ktorá je opodstatnená vzhľadom k životnému cyklu zakúpeného produktu alebo služby, aby sme jej mohli ponúkať a poskytovať súvisiace produkty a služby.
- V prípade plnenia zmluvy budeme osobné údaje spracovávať po dobu, počas ktorej trvá zmluvný vzťah, vrátane záruky a reklamačných podmienok.
- V prípade plnenia zákonnej povinnosti, budeme osobné údaje spracovávať po dobu, ktorú nám ukladá zákon. V prípade zákona o účtovníctve, zákona o DPH a pod. môže byť lehota 10 rokov.
7. Vaše práva ako dotknutých osôb
Pri spracovávaní Vašich osobných údajov sme pripravení reagovať na Vaše práva.
- Máte právo na prístup ku svojim osobným údajom, ako aj právo vedieť na aký účel sú spracovávané, kto sú príjemcovia Vašich osobných údajov, aká je doba spracovávania.
- Máte právo na opravu, pokiaľ sú Vaše osobnú údaje nesprávne alebo sa zmenili, kontaktuje nás opravíme ich.
- Máte právo na výmaz osobných údajov.
- Ak sú Vaše osobné údaje spracovávané na základe súhlasu, máte právo kedykoľvek svoj súhlas odvolať, bez toho, aby to malo vplyv na zákonnosť spracovávania založeného na súhlase udelenom pred jeho odvolaním.
- Máte právo na obmedzenie spracovávania, pokiaľ si želáte budeme údaje spracovávať iba na najnutnejšie zákonné dôvody alebo vôbec.
- Máte právo namietať automatizované individuálne rozhodovanie, pokiaľ zistíte, alebo si myslíte, že toto spracovávanie je nezákonné, alebo v rozpore s Vašimi právami.
- Máte právo na prenos údajov, ak si želáte preniesť ich k inému prevádzkovateľovi, poskytneme Vám ich v zodpovedajúcom formáte, ak tomu nebudú brániť iné technické alebo zákonné prekážky.
Rovnako máte tiež právo podať sťažnosť dozornému orgánu, ktorým je Úrad pre ochranu osobných údajov Slovenskej republiky, so sídlom Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika, IČO: 36 064 220, tel. č.: +421 2 3231 3220, https://dataprotection.gov.sk/uoou/
8. Kde a ako môžete svoje práva uplatniť
Vaše práva môžete uplatniť telefonátom na číslo: +421 948 133 780, písomne na adrese: Poľná 2628/6, 900 28 Ivanka pri Dunaji, alebo e-mailom: info@modnedeticky.sk
Na Vašu žiadosť odpovieme bezplatne v lehote do 30 dní. V prípade zložitosti, alebo veľkého počtu žiadostí sme oprávnení túto lehotu predĺžiť o ďalších 60 dní. Pokiaľ k tomu dôjde budeme Vás o tom, aj o dôvodoch informovať.
Ak bude ale Vaša žiadosť zjavne neodôvodnená, alebo opakovaná, sme oprávnení účtovať si primeraný administratívny poplatok na pokrytie nákladov spojených s poskytnutím tejto služby.
9. Kontakt pre informácie
Môžete sa na nás obrátiť telefonicky na čísle +421 948 133 780, písomne na adrese: Poľná 2628/6, 900 28 Ivanka pri Dunaji, alebo e-mailom: info@modnedeticky.sk
10. Vyhlásenie o súboroch cookie
Tento web používa súbory cookie. Súbor cookie je malé množstvo údajov generované webom a ukladané webovým prehliadačom. Slúži na zapamätanie si informácií o Vás, podobne ako to robí súbor predvolieb vytvorený softvérovou aplikáciou. Súbory cookie vykonávajú viacero odlišných funkcií. Niektoré súbory cookie sú nevyhnutné na to, aby sme Vám mohli poskytnúť náš web a služby. Súbory cookie môžu byť „pretrvávajúce“, ktoré v zariadení zostanú aj potom, ako web opustíte, alebo môže ísť o súbory cookie „relácie“, ktoré sa odstránia po zatvorení internetového prehliadača. Predvoľby súborov cookie môžete spravovať pomocou nastavení prehliadača, ale nezabudnite pritom na to, že niektoré funkcie webu nemusia byť k dispozícii alebo nemusia efektívne fungovať.
Podnikateľ (živnostník) Ing. Denisa Michelík Pachinger - MKTG nebude osobne identifikovať návštevníkov e-shopu www.modnedeticky.sk a nebude používať súbory cookie na kontaktovanie osôb.
X. Práva a povinnosti zmluvných strán
Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.
1. Kupujúci je povinný:
- prevziať objednaný tovar,
- zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
- prekontrolovať neporušenosť obalu, resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
V prípade, že ste prevzali poškodenú zásielku cez poštu alebo poštového kuriéra, je potrebné toto poškodenie reklamovať priamo na akejkoľvek pošte, najneskôr však do 24 hodín od prevzatia zásielky.
2. Predávajúci je povinný:
- dodať zákazníkovi tovar v požadovanom množstve a cene, ktorá bola platná v čase odoslania objednávky.
XI. Záverečné ustanovenia
Otázky neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými a účinnými v Slovenskej republike.
1. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.
2. V prípade, že je súčasťou ponuky darček, predávajúci si vyhradzuje právo darček zmeniť.
3. Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a reklamačným poriadkom, a že s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa vzťahujú príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, a o zmene a doplnení Zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa, a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Na vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami, ktoré vznikli medzi predávajúcim a kupujúcim, ktorým je obchodná spoločnosť alebo fyzická osoba – podnikateľ, sa vzťahujú príslušné ustanovenia Obchodného zákonníka.
4. Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
Orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
odbor technickej kontroly výrobkov a ochrany spotrebiteľa
tel. č.: 02/ 58272 172-3
fax č.: 02/ 58272 1700